Regulamin


§1 Postanowienia wstępne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady programu promocyjnego pn. „Minus 200 zł rabatu” (dalej:
„Promocja”).
2. Organizatorem Promocji jest deweloper inwestycji pod nazwą handlową „Willa Sołtysowska”, tj.
Samson Małopolska Sp. z o.o. z siedzibą w Niedomicach.
3. Program przeznaczony jest dla klientów, którzy za jego pośrednictwem mogą otrzymać rabat na
zakupione mieszkania w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego, o którym mowa w ust. 2 powyżej.
4. Celem Promocji jest promocja działalności prowadzonej przez Dewelopera w zakresie
budownictwa mieszkalnego.

§2 Definicje

1. W całym Regulaminie następujące słowa i wyrażenia będą miały poniżej podane znaczenia:
1.1.
Deweloper
Samson Małopolska Sp. Z o.o. z siedzibą w Niedomicach, ul. Fabryczna 9, REGON: 389068338,
NIP: 9930682292, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd
Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod nr KRS: 0000904156,
1.2.
Inwestycja
przedsięwzięcie deweloperskie pod nazwą handlową „Willa Sołtysowska”, realizowane przez
Dewelopera w Krakowie, przy ul. Sołtysowskiej, obejmujące budowę budynków mieszkalnych
wielorodzinnych.
1.3.
Klient
osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jest zainteresowana
zawarciem Umowy z Deweloperem, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
1.4.
Mieszkanie
nieruchomość – lokal mieszkalny oferowany przez Dewelopera w ramach Inwestycji oraz wskazany
jako Mieszkanie objęte Promocją, zgodnie z § 3 ust. 3 Regulaminu.
1.5.
Okres Promocji
okres od dnia 18.11.2021 do dnia 30.11.2021 roku lub do dnia wyczerpania dostępnych Rabatów na
Mieszkania objęte Promocją, zgodnie z § 3 ust. 3 Regulaminu.
1.6.
Rabat upust od ceny brutto Mieszkania, przyznawany jednorazowo przez Dewelopera, w wysokości
-200 zł/m2 ceny brutto za oferowane Mieszkanie;
1.7.
Umowa
Umowa sprzedaży, przedwstępna umowy sprzedaży, umowa rezerwacyjna lub umowa deweloperska
w rozumieniu ustawy z dnia 16 września 2011 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub
domu jednorodzinnego (Dz.U. nr 232, poz. 1377 z późn. zm.).

§3 Zasady Promocji

1. Promocja skierowana jest wyłącznie do Klientów, o których mowa w § 2 ust. 1.3. powyżej.
2. Udział w Promocji jest dobrowolny.
3. Promocją objęte jest wyłącznie dziesięć Mieszkań z Inwestycji, które stanowić będą przedmiot
chronologicznie pierwszej Umowy (lub pierwszych Umów) zawartych przez Dewelopera z Klientem
(lub Klientami) w Okresie Promocji.
4. Uprawnienie do Rabatu przysługuje maksymalnie 10 (dziesięciu) pierwszym Klientom, którzy w
Okresie Promocji dokonają zawarcia Umowy z Deweloperem, a której przedmiotem będzie
Mieszkanie objęte Promocją. Uprawnienie do Rabatu nie przysługuje, jeśli na dzień zawarcia danej
Umowy z Klientem, Deweloper przyznał już Rabat na wszystkie Mieszkania objęte Promocją,
zgodnie z ust. 3 niniejszego paragrafu.
5. Pozostałymi warunkami skorzystania z Promocji są:
5.1. akceptacja niniejszego Regulaminu przez Klienta,
5.2. zawarcie przez Klienta Umowy z Deweloperem w Okresie Promocji, której przedmiotem jest
Mieszkanie.
6. W przypadku wspólnego zawarcia Umowy przez Klientów – w szczególności nabycia Mieszkania
objętego promocją w ramach współwłasności – Rabat przysługuje jednorazowo.
7. Rabat zostanie uwzględniony w cenie brutto określonej w Umowie.
8. Rabat nie dotyczy ceny innych nieruchomości, niż Mieszkanie, w tym w szczególności takich jak
miejsca postojowe lub komórki lokatorskie, jak również innych usług Dewelopera.
9. Promocja nie łączy się z innymi ofertami promocyjnymi Dewelopera.
10. Klientom nie przysługuje prawo otrzymania ekwiwalentu pieniężnego w wysokości Rabatu.
11. W Promocji nie mogą brać udziału pracownicy Dewelopera oraz pracownicy innych podmiotów
związanych z organizowaniem i przebiegiem Promocji, a także ich małżonkowie i krewni w linii
prostej.
12. Zgłoszenie udziału w Promocji oznacza, iż Klient zapoznał się z jej zasadami i je akceptuje.

§4 Reklamacje

1. Reklamacje związane z Promocją, Klienci mogą zgłaszać Deweloperowi na piśmie w terminie do
30 dni od wystąpienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji lub dnia, w którym Klient o takim
zdarzeniu się dowiedział, jednak w każdym razie nie później niż w terminie 3 miesięcy od
wystąpienia takiego zdarzenia.
2. Reklamacja musi zawierać dane osobowe i teleadresowe osoby zgłaszającej reklamację oraz
dokładny opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji i treść żądania zgłaszającego reklamację.
3. Na otrzymane zgłoszenie reklamacyjne Deweloper zobowiązany jest odpowiedzieć w terminie 30
dni w formie pisemnej lub mailowej. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin ten może
zostać przedłużony, nie więcej jednak niż do 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. O przyczynach
opóźnienia, okolicznościach wymagających ustalenia oraz przewidywanym terminie rozpatrzenia
reklamacji i udzielenia odpowiedzi, zgłaszający reklamację zostanie poinformowany przez
Dewelopera.
4. Terminy, o których mowa w pkt. 1 i 3 niniejszego paragrafu uważa się za zachowane jeśli
najpóźniej w dniu, w którym kończy się termin, odpowiednie pismo zostanie, za stosownym
potwierdzeniem, nadane w placówce operatora pocztowego. W przypadku przesyłki mailowej, za datę
doręczenia przyjmuje się dzień nadania tej wiadomości przez nadawcę.

§5 Postanowienia końcowe

1. Zasady Promocji określa wyłącznie niniejszy Regulamin. Wszelkie materiały
promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.
2. Regulamin wchodzi w życie z dniem 18.11.2021 lub ogłoszenia na stronie internetowej Inwestycji
3. Regulamin oraz polityka prywatności dostępne są w biurze sprzedaży Dewelopera (ul. Centralna
43B/5, 31-586 Kraków) lub na stronie internetowej tj. www.samson-dom.pl
4. W przypadku wątpliwości co do postanowień Regulaminu, Klient uprawniony jest do wystąpienia
o jego wykładnię do Dewelopera.
5. Deweloper zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie, jak również zakończenia
Promocji przed upływem Okresu Promocji, bez konieczności wskazywania przyczyny.
6. Deweloper nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Klientów.
7. Promocja nie jest grą losową w rozumieniu Ustawy z dnia 19.11.2009 r. o grach hazardowych
(Dz. U. z 2009, nr 201, poz. 1540).
Zadzwoń Napisz